PistonoKopter V3.0 – montaż ESC i silników

Dzisiaj zaczynam zabawę ze składaniem PistonoKoptera V3.0 na bazie Transportera Q7.6 Zacznę od montażu ESC – uparłem się że ma być w miejscu do tego przeznaczonym, więc musiałem przenieść kondensatory które wystawały z boku kawałek dalej, tak że teraz są na przedłużce. Ostatecznie wszystko się zmieściło, ale… zapomniałem zamontować drugiej osłony ESC… więc na wszelki wypadek później to zabezpieczę taśmą. Zamontowałem także silniki wraz z przedłużonymi przewodami. Poniżej zdjęcia:

Kolejnym krokiem będzie montaż FC, ale niestety pewien sklep nie spieszy się za bardzo więc jeszcze sobie poczekam… Wybrałem Pixhawk’a Lite wraz z GPS’em NEO-M8N i całym wyposażeniem. Jak tylko dojdzie – pojawi się kolejny post a może i nawet poradnik jak go skonfigurować… Zobaczymy 🙂

This entry was posted in PistonoKopter 3.0. Bookmark the permalink.

Leave a comment